Zappi zappi...

Äntligen kan vi zappa på tv:n. Vi har nu fått våra efterlängtade kanaler. Tack Telia! P sitter som klistrad framför den så fort jag gått å lagt mig. Då är det dags för NHL. Han är helt lyrisk. Äntligen kan han kika på matcherna igen!
När vi först träffades så hade han alltid NHL på tv:n och kvällstrött som jag är somnade jag medan han kollade vidare. Vaknade alltid på natten och fick stänga av den där jäkla tv:n då min underbara make somnat. Efter att ha letat efter fjärren i 20 min så var jag klarvaken. Tur att tv i sovrummet ikke existerar nu :). P är på G med en därinne med, men serru det kommer vi bli två om ;).
Idag har vi babysimmat! Vi får snart simhud mellan tårna tror ja. Shit va roligt det är. Hilma dyker mest hela tiden. Hon doppar huvet å dricker vattnet. Underbart! Jag går med ständig ångest då jag är helt säker på att detta sörplande av vattnet kommer att ge oss alla magsjuka! Fobi...YES!! Peppar peppar!
Svettlukt måste absolut vara det värsta som finns! Idag på simmet var det en mamma som STANK! Jag höll allvarligt på att kräkas i omklädningsrummet. En riktig sån där citronsvett, sur och vidrig. Hua! Tur att den mamman fick sig en dusch, både innan badet och efteråt! :)
Hilma har fått för sig att bajsa sisådär en tre fyra ggr per dag. Jepp! Lik sin pappa sådär hon :). Från kl.08.00 till 11.00 har jag bytt blöja två tre ggr. Jag är nu härdad på det här med bajsblöjor. Undra om jag nån gång kommer att bli så van vid det och till o med tycka att det luktar rätt så gott?!
Nu är det dags för en glass. Dags att passa på å käka medan det finns. Jag bor med ett GLASSMONSTER!!
Finaste lilla sessan vår! ♥
/ Tessa ♥

Kommentarer
Postat av: Erika

Haha, fan vad rolig du är när du hänger ut Peckas bajsvanor. Jag garvar ihjäl mig.



Vad roligt det låter med babysim. Vi hoppade aldrig på det pga mina handeksem men det ångrar jag. Inte mycket att göra åt.



Söt tjej ni har!!!

2011-11-22 @ 19:49:30
URL: http://dicram.blogspot.com
Postat av: Tessa

Haha!!! Han får tåla!! ;) Va lite osäker ja mä för ja är lite känslig för klor men det gick kanoners!! Förstår att ni hoppade det å ni kommer ta igen det där sen! Han får åka å bada med pappsen! Tack vännen! Hon är go!! Vore kul att ses! Vill se er prins irl ja!! Kraaam

2011-11-23 @ 09:17:59
URL: http://tessaasman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0