Ännu en helg förbi - Svisch!!

I lördags var det dop.
Som vanligt stressade vi för att hinna dit! Attack dusch å hårfix, hetsmatning åt Hilma å sen iväg! Vi kom i god tid. Puh! Sen jag blev mamma har ja blivit kass på att komma i tid! Å ja skäms! Måste skärpa mig! Pronto!

Erika skrev i mina kommentarer att hon drömde att hon sa att min blogg blev så levande efter som jag använder så många utropstecken! Har inte tänkt på detta å va tvungen att gå in å kika. Å ja använder för i helsike ! Efter varje ord! Suck! Inte min mening. Det blir av bara farten då jag bloggar från mobilen! Typiskt mig!

Idag har vi varit å kört lite grejer till förråden på vår nya adress. Känns grymt. Hann även mäta fönster så nu är gardiner beställda. Sweet!

Hilma blev kidnappad av mormor å morfar! Jag å P åkte å käkade å mös, bara vi två. Jäklar va konstigt det känns att va bara vi, det fattas någon hehe! Fast otroligt mysigt med!

Hilma har inte förstått det här med bordsskick ännu!

/ Tessa <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0