Ibland ska man ha tur...

Påväg upp till stugan i Vemdalen stannade vi till på Dehlins, lokala Ica i Färila! Där handlade vi frukost, snacks m.m!
Jag är som vanligt konstant yr å förvirrad människa! Trodde att det skulle försvinna i o med att jag blev mamma men det har blivit värre! Helt otroligt!
Packar in Hilma i bilen, ja ställer skötväskan bredvid bilen för att den ska in under bilstolen fram! Smäller igen dörren å sätter mig!
Vi far iväg å *bump* hörs det! Oj va var det säger P! Det var nog en flaska säger ja! P går ut å kikar! Där är en väska! Va konstigt tänker ja, ngn som glömt den? När P kommer med väskan ser ja att det är VÅR väska!!
Guldfiskminnet gör sig påmint! Fantastiskt!
Som tur var klarade sig mina brillor, både sol å vanliga trots att de låg utan fodral!

Det enda som fick stryk var termosen!!

Jag är allvarligt rädd för mig själv! Hua!!

/ Tessa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0