Lite hängig...

Känner mig inte helt hundra procentig! Nåt spökar! Antingen en förkylning eller vitaminbrist kanske?! Ja återstår att se! Hoppas skiten bryter ut så ja slipper känna mig småhängig hela tiden!

Damen som bor i lägenheten vi Ska flytta in i har äntligen flyttat ut! Nu hoppas vi bara på att hon städar snabbt som Attans så att vi kan börja tapetsera å flytta in! Gu som jag längtar! Ska bli helt underbart!

Imorgon väntar BVC besök, läkarkontroll å spruta!! Hoppas hon inte blir allt för dålig! Lillfian!! <3

Önskar jag var 15 år idag! Då hade jag köat på Sergelstorg i Sthlm för att få tag på Twilight filmen! Skulle se ut om jag 28 år å morsa skulle ligga i sovsäck där nu! Fast jag är sjukt sugen! Förstå vilken grej! Längtar som en tok till filmen kommer! Har peppat med att kika på de tre filmerna nu! Jag är fortfarande lika såld! Vilken kärlek vilken historia! Underbar! Har väl sett dom sisådär en 20 ggr å
Böckerna är nog lästa 10 ggr! Tröttna?! Jag?! Näe! ;)

Dags att lägga sig bredvid sessan nu! Lång dag väntar imorgon å ja måste krya på mig!

/ Tessa <3


Kommentarer
Postat av: Erika

Vaccineringen kommer gå fiint! Tycker det är roligt att se utvecklingen också, det är ju på bvc man får svart på vitt hur långa de blivit och hur tjocka de är :)



Vi ska ha en Twilight-kväll med tjejerna så vi har alla filmer färska innan vi går på bio. Mys!

2011-10-20 @ 19:25:45
URL: http://dicram.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0