En sån dag...

Känner mig inte helt hundra idag! Slö, trött och ont i kroppen...lite yr! Jag tror ja håller på att bli rejält förkyld. Det känns som så. Så nu kan vi säga HEJ till munsår igen...åh vad jag saknat dig må du tro!! :)
TACK!
Hilma är kinkig idag! Inget är som det ska och hon är hur trött som helst men ska INTE sova. Gav henne lite gröt alldeles nyss, välling ville hon inte ha. Hon somnade av ren utmattning. Stackars liten! Nu ligger hon så sött inne i sängen med snuttetishan och andas tungt! Lillvännen! ♥
Själv väntar jag på att Maken ska komma hem. Hade tänkt att åka och handla lite med honom. Vad sägs om Tacomys? När man har FF i stugan är man tvungen att passa på ;). Mormor och morfar har åkt upp till fjälls! Ja skulle ha hängt på ja med och Hilma då förstås..men det blev ikke så när ja inte känner mig helt hundra! Trist att va sjuk däruppe! Så då stanna vi hemma! :)
Drömmer om lägenheten, natt som dag! Planerar och fixar i huvet! Jag hoppas verkligen att vi får smacka vitt på väggarna därinne. Rött å blått är inte två av mina favoritfärger direkt!
P satt hela kvällen igår och kollade på TV-apparater! 3D! Ser mig själv där i vardagsrummet i nya lägenheten sittandes med en popcorn skål å världens fulaste brillor, för vi ska kolla på 3D, HEMMA I VARDAGSRUMMET..hahha! Eller man kanske inte behöver glasögon, ja fattar ingenting. Visar den 3D på ALLT? Shysst att kolla på nyheterna i 3D! :) Ajja, vi får se vad det blir för apparat i vardagsrummet. Viktigt var det också med TV-kanalerna. Det har han suttit och kikat på i två kvällar nu! :)
Själv kollar ja gardiner, lampor, kuddar, mattor....å bestämde mig på en timme vad som skulle passa bra! :)
Dags att hoppa i shoppingstassen! :)
Trevlig Helg på sig!
/ Tessa♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0