Hittad..

Mobila bredbandet är hittat igen!
Under madrassen i soffan hittade jag det! Puuuh vilken tur! :)
Ja här hemma har det varit full fart på sista tiden! Hilma har haft tredagarsfebern. Hon har nu utslag över hela kroppen, såna där små prickar som kommer efter att febern lagt sig. Lillfian. Men nu är hon go och glad igen å framförallt pigg! Känns skönt!
Det har även kikat fram TVÅ små risgryn. Så sött!
Nu när hon skrattar ser man dom där små och det är så otroligt sött. ♥
Tänk att om TRE månader är det jul! Det är så häftigt och som jag längtar!
Vi har kittat oss inför vintern nu. Eller rättare sagt Hilma har kittat sig. Vi har köpt en riktigt varm och skön dunåkpåse i cerise, en shysst Isbjörn of Sweden overall (rosa) samt mössa (rosa) och ett underställ (rosa). Så nu kan kylan komma!
Om mindre än en månad får vi tillgång till vår lägenhet. Och SOM vi längtar!
Vi hinner knappt flytta in så ska vi börja adventspynta! Gu va mysigt det ska bli. Jag och P är sådär härligt överpeppade så att vi till o med funderar på att ha julgardiner!? Ja ja vet, vansinne! Men fan va mysigt. Tror att det blir det faktiskt! :)
Hämtade ut framkallningarna från bröllopet idag. Vi hade engångskameror på bordena under middagen och det blev en hel del roliga kort måste jag säga! Imorgon ska jag köpa album som jag ska klistra in dessa i. Riktigt roligt minne.
Blir tyvärr inga kort idag. Vet inte var jag har sladden...typiskt mig. Det här med att bo i resväska är inte min grej. Jag har ingen aning om var jag lägger mina grejer. Ska kolla soffan! ;)
Laddar upp bilder så fort jag hittat den!
/ Tessa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0