Mycket som händer...

OJ va mycket det är som händer nu. Hilma växer så det knakar och det kommer nya grejer varje dag. Antingen en min eller ett nytt ljud. Hon härjar som en tok på golvet och älskar att få vara med! Hon äter mat och älskart! I lördags fyllde sessan 5 mån. Var tar tiden vägen? Inte längesen ja "sket" ut henne ;). Men gud så mysigt det är och det blir bara mysigare och mysigare! Hon äger våra hjärtan denna lilla jänta!
Vi har fått en lägenhet med! YES!
Känns helt underbart! Vårt nya hem blir Nygatan 15, å det känns hur bra som helst. Det är en lägenhet med innergård som ligger på markplan. 3 rum och kök. Nytt badrum med golvvärme och nytt kök. En öppen spis som man kan elda i och stora fina fönster. Jag är SÅLD! Idag har vi köpt köksbord och stolar på en loppis i Marma. Kommer bli så fint! Nu kliar det i fingrarna! :) Om några veckor får vi nycklarna och då ska det donas. Äntligen får vi inreda ett rum åt Hilma. Som jag längtat efter denna dag! Huset kan vänta, vi kommer stortrivas i den här lägenheten! :)
brev från Skattemyndigheten idag! Mitt namnbyte är nu genomfört och jag heter idag Therese Lust!
Imorgon blir det till att fixa nytt körkort och nya kontokort! Häftigt! :)
Har varit och hälsat på finaste familjen Östlund i Hudik med.
Deras lilla Klara och Hilma mös för fullt. Kamerorna gick varma! :)

Gofisarna våra!! ♥
Vi har även hunnit vara i Stockholm! Vilken helg!
Hur mysig som helst! Vi NJÖT!
Hilma charmade järnet och fick ett gäng Japaner efter sig! :)
Visst saknade vi Sthlm lite men GUD så skönt det var att komma hem till Söderhamn! :)

Mina finaste! ♥
Idag har vi varit på stan hela dan!
Dragit runt på olika loppisar och kikat. Tagit en mysig fika med Ullis och lilla Jeppe på stan.
P tycker att jag väljer för "tjejiga" grejer till lägenheten, hahaha! Halllåååå ja är ju tjej! :)
Ja får lägga mig, förstår hur han menar. Men ja kanske kan smuggla in nåt så småningom...tar det lite pö om pö ;)
Nu är det dags för kvällsmys med Maken (otroligt va vuxet det är att få kalla sin kille make..hahaha).
Ha en skön kväll alla!
/ Tessa ♥

Kommentarer
Postat av: Jannike

Äntligen en uppdatering...som jag väntat!! Skönt att ni fått tag på lgh. Hoppas priserna på bostadsmarknaden dippar rejält framöver och att drömhuset dyker upp då lite lägligt :)

Kram kram

2011-09-14 @ 23:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0