Va var det ja sa...

Mamma alltså mormor fick för sig att vi överdrev lite med att lillfian vår har börjat sova lite illa på nätterna. Ifrån att ha sovit HELA nätterna kan hon nu vakna två tre ggr. Som tur är somnar hon om rätt fort igen efter att man fixat nappen åt henne. Men ibland får hon för sig att hon är rätt pigg och ska börja jollra och snacka med en. MINDRE populärt då jag har stora sandkorn i mina ögon vi dessa tider. :) Men hon är ju dock go när hon slänger iväg världens leende så det är svårt att brinna till på lillsessan för jäklans va go hon är. Ja ja, nog om detta åter till historien! ;)
Mormor bestämde sig för att Hilma ska sova i deras säng hos dom. Sagt och gjort. Möts av en mormor dagen efter spm har påsar under ögonen och är helt SLUT! Va var det jag sa.... :). Mormor gick och la sig igen och tog igen lite sömn :). Jag och Hilma jollrade ikapp...mamma var hur pigg som helst efter en natt med GRYM sömn. Tack mormor...du är BÄST!! ♥
Stoppade in fingret i munnen på vår lilla sessa häromdagen och kände ngt vasst och taggigt!!
Första tanden har börjat komma upp! :) Min första tanke var "Tack gode gud för att jag inte ammar längre"! :)
Hon börjar bli stor...och jag vill stanna tiden. Snart är det ett halvår sedan hon kikade ut! Fantastiskt!
Hilma och P hade en "pappa-dotter dag" idag!
Jag drog mig in till stan för att lämna in engångskamerorna från bröllopsfesten och för att ta nytt foto av mig för det nya körkortet! Gick bättre än väntat och ja, det är bara att inse att man ser ut som man ser ut! Tur att man fastnar!
Efter det tog jag och Kickan en fika! Där snackades det om allt, mest tok som vanligt! :)
Tack fina vän för att jag har dig! Du är bäst! Älskar dig! ♥
Senast 1/11 får vi flytta in i lägenheten! Om allt klaffar riktigt bra så kan vi nog flytta in i början eller mitten på oktober. Jag hoppas verkligen att det klaffar riktigt bra!! Vi längtar!!
Imorgon har mormor lovat att vara barnvakt. Jag och P ska gå på bio. Kommer inte ihåg senast vi var på bio. Går inte så många filmer i Söderhamn så man får passa på när det är nån film som rullar här på duken. Imorgon är det Jägarna 2 som gäller och det ska bli riktigt mysigt! Vräka popcorn å sörpla läsk, det är jag GRYM på :).
/ Tessa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0