Planering...

Sitter å planerar inför min 30 års fest som jag ska ha i vår sommarstuga på lördag! Ska bli riktigt roligt! Hoppas på uppehåll, värme å glatt humör! Njuter av sista veckan på semestern! Sen är det åter dags för pendling och tidiga mornar och sena kvällar! Hur ska jag klara att va ifrån min familj igen? Hua! Jag blir så ledsen... Hilma, jag och P var å hälsade på på Hilmas Dagis idag! Känns helt rätt de dagiset vi valt! Mysigt och bra ledare! Hilma kommer att stormtrivas! Men jag erkänner, nog har jag ångest att hon blir så stor! Nu ska hon va utan oss på dagarna! Det kommer att fällas många tårar från mig känner ja! Hon är ingen bebis längre! Men vi är trygg, hon kommer att vara i goda händer!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0