Svisch

...sa det så var hösten här! Känns faktiskt helt underbart! Tycker om hösten å framförallt vintern!

Om en vecka börjar jag skola in Hilma på dagis! Tänk att liten blivit stor! Ska bli så mysigt att få umgås med henne i en hel vecka! Som jag längtar! Sen börjar det stora provet! Att lämna henne på dagis själv! Hua! Känns konstigt! Men men! Jag kommer nog gråta många ggr när jag lämnar henne om Hon grinar!

Nu har vi bestämt tapeter till huset! Å va fint det blir! Längtar! Kommer bli grymt! Hoppas att vi får nycklarna den 1 okt så att vi får börja renovera! Det är lite som ska fixas!

Tänk att om tre mån kommer nog första snön att falla! Häftigt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0