Alla ❤ dag!

Stod ett paket å väntade på mig i köket imorse! Min älskade make är nog den mest uppmärksammaste ja känner! Vi gick på stan för ett tag sen å då
Pekade jag på två krukor som jag önskade mig! Å dom fick jag nu! TACK älskling! Du är bäst! ❤

Å jag kan ju inte vara sämre så efter att P slutat jobbet så gick vi ner på stan å köpte ett par jeans å en tisha! Det resulterade i en grymt nöjd make! Så
Nöjd att han valde att somna med Hilma vid nattningen å nu får ja inte liv i honom! Babysim tar på de stora barnen! ;)

Haft finbesök av fina Ullis å hennes Jeppe idag! Mysigt värre! Hilma å han jäser järnet ihop! Så häftigt att se! :)

Imorgon får vi finbesök från Hudik! ❤

Nu blir det soffmys! Älskart!

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0