Ett sista farväl...

Ber om ursäkt att jag inte har uppdaterat bloggen på senaste tiden! Det har varit viktigare att vara med familjen å ta hand om varandra! <3

Idag fick vi ta ett sista farväl av Svärfar! Det var otroligt fint och sorgligt! Hilma lättade upp stämningen lite å gjorde att man fick lite annat å tänka på! Speciellt när hon sliter sönder mitt pärlarmband så att det sprutar pärlor över hela kapellet! Ja vi småbarnsföräldrar får vara med om mkt å oftast är det rätt dålig tajming på olyckorna!

Imorgon drar vi till fjälls! Igen! Känns underbart! Hilma kommer att få mysa med mormor hela helgen! Hon kommer att bli så bortskämd! Jag å P ska mysa, åka skidor, umgås med fina vänner å rå
Om varann riktigt! Det behöver vi nu efter allt tungt!

Jag börjar få lite smått jobbångest! Kommer bli jobbigt att vara borta från min lilla skatt som utvecklas i en racerfart just nu! Så häftig resa! Älskart!
Tur att jag bara kommer jobba 75%!

Hilma är helt frälst i vår iPad! Att spela spel med pappa är det bästa!

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0