Helt vanlig lördag..

Imorse kom en liten prins till världen! Bästa Marie i David fick sin lilla kille imorse! Grattis finaste ni! Han är bedårande! ❤

Här rullar dagarna på i en hiskelig fart! Kanske för att jag snart börjar jobba! Känner lite ångest inför det, men det är bara för att jag kommer sakna lilla sessan! Tur att jag är ledig varje fredag! Då ska det mysas!

Tänk, Hilma är nu tio månader! Hon reser sig mot allt, kryper under över å slår sig mest hela tiden! Imorse kom Hon med en fläskläpp! Hur hon fick den har jag ingen aning! Lillfian! Tänk, att jag för snart ett år sen låg med henne på bröstet å va så lycklig av att ha henne där att tårarna sprutade! Helt ofattbart va fort det går! Å gott folk, det dröjer INTE länge till Hilmas syskon kommer! Längtar redan! :)

I torsdags fick vi reda på att vårat vatten var förorenat å att vi var tvungen att koka det innan användning! Jippi!!! En halvtimme innan jag fick veta hade jag gett Hilma vatten å gröt! Yes! Vilken härligt underbar mamma man är ibland! Suck! Nu kokas det å det kokas! Blev också en liten hypokondriker där på kvällen å kände, ska jag kräkas nu eller sen? Gah! Hata ovisshet! Som tur var kom inte kräket! Inte än i alla fall.... Peppar peppar! Vi hoppas att vi slipper bakterierna snart!

Blir nog en Glee timme nu! Orkar inte se Mello! Blir knäpp!

Ha det bäst!

Puss på er! ❤



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0