Röd näsa...

Hilma har äntligen piggat på sig lite! Idag var vi ut på första promenaden efter 4 dgr inomhus! Å va mysigt det var! 8 grader varmt å strålande sol! Hade på mig min vårjacka! Hoppas det håller i sig för gudarns va härligt det var!

Nu är det jag som tagit över stafettpinnen när det gäller snuva å hosta! Helt sänkt! Hoppas på snabb återhämtning! Så att vi får njuta lite av helgen!

Mysigt att Kronprinsessan å Prins Daniel fick en liten sessa idag! Så härligt! Både jag å P fick tårar i ögonen när de gick ut med dig! Så otroligt häftigt! Å jag tänker genast tillbaka på när vi fick Hilma! Den lyckan man känner är helt obeskrivlig! Det är då livet börjar, på riktigt!

Nu lite BB sen sängen!
Ska snosa på min underbara sessa! Hon äger mitt hjärta! Å underbarast av allt är när hon reser sig mot mina ben å sträcker sina små armar mot mig å säger "Mama" jag är SÅLD! ❤

Puss på er!

Tessa ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0