www.sjukstuga.com

Vi drog upp till Vemdalen med mormor å morfar! Å jobbade hela helgen så då passade jag å Hilma på! :)

Tyckte att Hilma lät lite rosslig i halsen på vägen upp! Väl uppe fick hon feber, tokhosta å genom täppt näsa! Hon var otröstlig! Hon somnade tillslut helt utmattad, Lillfian!

Jag fick åka lite skidor, å föret var magiskt! Tur att mormor kan vara barnvakt! Tack vare henne hade jag en kanondag i backen!

Hilma å jag drog på HC idag! Hostan har blivit värre å snoret med! Hon kan inte andas stackarn! Helt tjockt överallt å hon är så låg! Inte alls pigg! Vi fick tid kl 10.20! Stressade upp för att hinna! Väl där får vi vänta i över en timme! Varför då få en tid om man ändå får vänta? Tillslut blev jag less å sa att om vi inte får träffa en läkare nu så ringer jag en annan hälsocentral istället! Då blev det eld i baken! På mindre än 10 min hade vi fått ett rum å en läkare! :)
Hilma var så trött tillslut att hon somnade i min famn inne hos doktorn!
Det var ingen halsfluss, tack! Vi fick slemlösande! Hilma sov genom
Påklädning, bilresa å avklädning! Slagen hjältinna!

Nu ligger ja som ett slakt i soffan! Efter snorpussar å nysningar i ansiktet! Men det är det värt! :)

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0