2011

1. Gjorde du ngt i år som du aldrig gjort förut?

Jag blev mamma för första gången! En helt magisk känsla och jag älskart! Fick jag bestämma skulle vi ha ett helt fotbollslag med barn! Men P håller inte med! Hihi

Sen gifte jag mig med den finaste och vackraste personen på denna jord! Äntligen blev jag fru Lust! :)

2. Höll du några av dina nyårslöften?

Jag avlägger aldrig nyårslöften! Vet att jag inte kommer att hålla dom ändå! :)

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Ja vi var några st! :)
Min allra bästa barndomsvän fick en liten flicka! 5 veckor efter oss!
Sen fick en nära vän en liten kille 5 veckor efter oss!
Tre av mina fd arbetskamrater fick också barn 2011! Så det var ett riktigt Babyboom år! :)

4. Vilka länder besökte du?

Jag och P åkte på bröllopsresa till Barcelona! Vilken stad! Jag är kär! Dit ska vi åka fler ggr men då ska Hilma med! :)

5. Är det ngt du saknat år 2011 som du vill ha 2012!

Ingenting! Jag är sååå nöjd!

6. Vilket datum från 2011 kommer du alltid att minnas?

Det är speciellt två datum jag kommer att minnas! Det första är 2011-04-10 kl 00.55 då kom vår efterlängtade lilla dotter! <3
Å sen är det 2011-08-13 då jag äntligen fick säga ja till min underbara make i kyrkan! Vi blev makarna Lust!

7. Vad var din största framgång 2011?

Att jag födde en fantastisk dotter! Vilken grej! Häftigt! Å att jag blev mamma!

9. Största misstaget?

Oj det finns nog många misstag jag gjort det här året! Men lustigt nog kommer ja inte ihåg nåt nu! Gu va självkritisk jag är ;)

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?

Sjuk har jag varit! Men inte skadad! Peppar peppar!

11. Vad spenderade du mest pengar på?

Lätt fråga, Hilma!! Ja är shopaholic när det gäller bebiskläder! På gott å ont ;)!

12. Gjorde någonting dig riktigt glad?

P och Hilma gör mig alltid glad! Att se dom tillsammans då smälter mitt hjärta och jag ler! Dom äger mitt hjärta!
Men mina vänner gör mig också glad! Utan dom hade jag gått under! Jag har så otroligt fina vänner och det kommer jag att måna om! Resten av mitt liv!

13. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?

Kärleksvisan av Sarah Dawn Finer, den spelades på vårt bröllop! P älskar den låten!
Utan dina andetag av Kent! Den spelades också på vårt bröllop! Underbar låt!

14. Var du ledsnare eller gladare 2011 än tidigare år?

Oj, svårt! Ingen aning! Men glad har jag allt varit! Vi har ju varit med om fantastiska saker detta år! Visst har jag varit ledsen med men mest glad! :)

15. Vad önskar du att du gjort mer?

Hmm...tränat! Har varit dåligt med det! Men nu jäklar ska det bli ändring!

16. Vad önskar du att du gjort mindre?

Ja skulle inte ha brytt mig så mkt om personer som slukar min energi! Jag är för snäll å naiv! Tyvärr!

17. Hur tillbringade du julen?

Till fjälls med min familj! Helt underbart! Hilmas första julafton utanför magen å den blev perfekt! :)

18. Blev du kär i år?

JA! I min dotter och make! Älskar dom mer för varje dag som går! Dom gör mig hel!

19. Din Högsta önskan just nu?

Önskar mig så mkt! Men en sak är att vi alla, nära å kära får vara frisk och må bra!

Vilket år!

Men 2012 kommer bli minst lika bra! Då min barndomsvän ska få sin lilla prins i februari å min andra barndomsvän ska gifta sig! Yay!

/ Tessa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0