Barnvakt..

Idag kom mormor å moster å hämtade Hilma! Jag och fina Cissi tog en myslunch på Waynes! Sen försökte vi oss på lite reashopping! Men hittade ingenting! Dåligt med reor i den här staden! Trist!

Passade på att storstäda när jag kom hem å det behövdes! :) Sen kom P hem med Hilma! Å så glad hon blev att se oss! Älskade unge va go hon är! Hur ska jag kunna börja jobba nu?! Gah!

Köpte första säsongen av Glee idag! Nu jäklar ska ja börja kika boxar igen! Gjorde det sjukt mkt innan Hilma föddes! Hade nog lite mer tid till det då ;)

Imorgon ska vi peppa för babysim! Då börjar fortsättningskursen! Längtar! Så jäkla mysigt är det!

Nästa vecka smäller det! Då är det Vemdalen som gäller med finaste familjen Östlund! Jäs!

Å en till grej! Imorgon kommer nog vagnen! Jepp! Då ska vi ta oss en testtur på isbanan utanför! Dags att inhandla dubbar om det fortsätter såhär! Idag har jag hållit på att drutta på arslet cirkus 15 ggr! Jävla skit vinter! Ja man får svära när det gäller snö!

Fick btw ett mysigt uppvaknande idag! Martin Björk är tillbaka i The Voice igen! Gillas!

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0