Feber, tänder å en näsa full med snooor

Det är vad som sker i vår lilla lya!! Lillfian är förkyld å febrig! Stackars liten! Så kokhet! En annan får ligga utan täcke när kaminen entrar sängen! :)

Äntligen snöar det i Söderhamn och det är KALLT! Underbart! Hoppas på en feberfri jänta imorgon så att vi kan ta en långpromenad! Skulle gillas då pappan i huset är ledig!

Innedag är lika med filmdag! Vi har kollat på sista Harry Potter, Twilight ( tro det eller ej men det var P som ville se den, Promise! Ja, han är bäst! :) har även hunnit med att städa, torka golv å handlat! Här ligger vi inte på latsidan! ;)

Klickade hem en massa schyssta kläder på nätet med! Till mig? NO! Hilma är roligare att handla till :) Så nu längtar vi till det dimper ner i posten!

Har även klickat hem en ny vagn! Vi har insett att ha en bugaboo i snö å på rejäla vintervägar är inte perfekt! Plus att P vill jogga med den! Ja Vet, galet! SOM vi idiotförklarat alla Sthlmare som gjort detta under den tiden Hilma låg i magen! Å nu är han där själv, haha! Ett rejält bett i svansen! Han kommer se EXAKT ut som dom! Tights, slimmad tröja å en vagn, flåsandes! Hahaha! Underbart!
Ajja, nog om det, åter till vagnen! Det blev en Urban Jungle! Svart! Den kommer Hilma att susa kungligt i!

Skulle vilja ha en frågestund i min blogg! Men ja har ingen aning om vilka som läser den! Är det bara folk ja känner? Ja provar att lägga ut frågan! Vet att det brukar va tyst när ja frågar nåt men ja chansar på att ni vågar fråga nu! Skriv å fråga, vad som helst! Ja ska försöka svara! :) Ärligt! ;)

Puss på er! Vilka ni nu är! :)

/ Tessa


Kommentarer
Postat av: Mallan

Hej hej, jag läser, men är bedrövlig på att kommentera. Jättekul att läsa om er lilla sötnosa och kul att ni återvänt till stan. Kram Malin (fd Sandqvist)

2012-01-09 @ 22:43:36
Postat av: Tessa

Hej! Va roligt! Längesen! Hur är det med dig? Kul att du läser! :) kram till dig å familjen!

2012-01-10 @ 09:27:51
URL: http://tessaasman.blogg.se/
Postat av: Jannike

Här har du en till som läser...men det vet du ju redan :) Saknar er och hoppas vi kan ses nåt snart! Kram

2012-01-10 @ 18:15:59
Postat av: Tessa

Å min fina vän!!! Längtar efter dig! Vi måste ses snart!! Puuuusssssss <3

2012-01-10 @ 19:23:30
URL: http://tessaasman.blogg.se/
Postat av: Erika

Jag läste också, men det vet du ju redan :)



Hur ser en "hyfsat normal" dag ut i ert mamma/dotter-liv?

2012-01-10 @ 21:21:09
URL: http://dicram.blogspot.com
Postat av: Maria Hultengren

Jag brukar oxå kika in här!! Går långt mellan gångerna ibland, men det är roligt att se hur du och lilla familjen har det. Mitten på februari kommer jag och Nils hem. Då MÅSTE vi ses! kram

2012-01-15 @ 18:48:40
URL: http://nils.knorten.se
Postat av: Tessan

Å va roligt Mimmi! Det visste jag inte! :) va härligt att ni kommer hemåt i februari! Hör av dig för ja håller mä! Vi MÅSTE ses! Vill ju träffa er lilla prins! Ja dig med hihi ;) kram å hälsa familjen!

2012-01-15 @ 20:56:29
Postat av: Jessica

Och jag läser fortfarande ;)

2012-01-16 @ 22:10:44
URL: http://jessj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0