Gott Nytt År!

Vilken kväll vi hade igår! Helt underbar! Mattias och Cissi bjöd på en otroligt god trerätters och vi lekte lekar! Tyvärr gav vi bort vinsten alldeles för lätt, men jag är glad ändå ;)! Finns inget bättre än att fira nyår tillsammans med sina allra bästa vänner! Jag är så lycklig som har så fina personer runt mig! Tusen tack för en fantastisk dag/kväll alla inblandade! Magisk!

Hilma var med hela kvällen, yes! Hon tog en Powernap på 40 min sen var hon på G till 01! Då somnade hon helt utmattad på P:s bröst! Lillhjärtat vårar som är så rädd att missa nåt! Kärlek!

Tycker att nyår är lite sorgligt faktiskt! Vet inte riktigt varför! Har försökt att förklara det flera ggr men kan inte sätta ord på vad jag tycker är sorgligt med det! Kanske är det att tiden går lite för fort! Ett år susar liksom iväg! Fast 2011 hata varit ett fantastiskt år!

10 april 00.55 fick vi en underbar liten flicka som vi döpte till Ester Marie Hilma! Trodde aldrig att man kunde älska någon så mkt! Hon äger våra hjärtan Lillhjärtat!

13 augusti 14:00 blev jag äntligen fru Lust! Vi gifte oss i Ulrica Eleonora Kyrka och vilken dag å kväll å natt! Helt underbart! Jag fick min drömprins tillslut! Efter många grodor ;)!

Vi flyttade hem till Söderhamn! Ännu en dröm som vi fick igenom! Känns helt underbart att bo nära våra vänner och familj å stugorna! Vi trivs som fisken i vattnet! Nu är det bara ett hus som saknas, vem vet, kanske vi hittar drömhuset 2012!! :)

Jag kunde inte ha önskat mig ett bättre 2011! Är så nöjd och 2012 kommer att bli ett fantastiskt år det med! Hilma fyller ett år! Vår lilla flicka! Gu så spännande!

Gott Nytt År på er fina därute!

/ Tessa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0