Snorig näsa å en ond hals...

... Vaknade jag upp med imorse! Har haft det ett tag nu! Så idag struntade vi i badhuset och tog en innedag med massa fix å trix! Välbehövligt då vi drar till Vemdalen med bästa familjen Östlund imorgon! :)

Har även vart hundvakt åt vår granne! Hon har två "Tintin hundar" kallar dom så för jag kommer aldrig ihåg vad rasen heter! Två små hundar med en jäkla energi! :) Att plocka upp hundbajs å samtidigt ha koll på TVÅ hundar är inte det lättaste! Det har jag fått erfara dessa dagar! :)

Hilma är kanske världens coolaste brud just nu! Så jäkla roligt att följa hennes upptåg varje dag! Känns som att det kommer en ny grej varje dag nu! Så otroligt härlig känsla när hon vänder sig om mot en å ger en världens största kram å leende å säger mamma! Jag är nog den lyckligaste på jorden! Å det gör ont! Ont att jag ska börja jobba 1 mars! Men så skoj pappa å hon kommer att ha det å ja unnar dom! Så underbart mysigt att P vill å kan vara hemma med henne!

Jag fyndade reagrejer igår på JC! Yes! Inte likt mig men det händer ibland! Köpte en skitsnygg kappa, perfekt att ha när vi drar till NY i april! Slipper jag ha med mig en otymplig vinterjacka! Å sen en jättefin blus! Ja, svart! Trodde ni nåt annat! ;) hihi

Hade fina svärmor över på mat idag! Hon är så stark! Jag avundas henne! Hon är verkligen en kämpe! <3
På onsdag är det begravning, då kommer vi att säga farväl till älskade svärfar! En av de snällaste människor jag någonsin känt! Kommer att bli en tung, ledsam och fin dag! Oj som vi saknar honom! <3

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0