Bryta ihop - komma igen

Ja trodde inte att detta väder skulle göra mig tokig men jag erkänner! Igår bröt jag ihop totalt! Fick en riktig downdag! Va inte sugen på nåt! Allmänt less på blåst å att man inte har suttit en hel dag i solen denna sommar! Sjukt! Men man får trösta sig med att det är lika för alla! Tur att det var sommarfest hos fina vänner i stan! Å vilken fest! Så otroligt mysigt å framförallt roligt! Tusen tack Cissi å Matte för en underbar festkväll! Idag har varit en lugn å skön dag! Sitter å surfar runt på olika sidor och kikar på tapeter! Hur kul som helst! Längtar verkligen till vi får flytta in i huset å fixa! Det kommer bli så fint! Åkte förbi idag! Jäklar va bra det kommer bli! :)) Nu är det soffmys med min älskling som gäller! Älskart! Hoppas ni också har en mySsöndag!! Skulle inte ha suttit fel med sol, värme å badstrand!! Give me!! Please!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0