Frihet

Igår tog jag mig friheten och drog från jobbet vid tre tiden för att få komma hem till familjen redan vid fyra! Vi hade bestämt att vi skulle inviga Hilmas nya fina cykelsits som vi fått av bästa familjen Hellbom/Söderholm! Väl hemma skulle den monteras på cykeln innan vi kunde dra iväg för ett dopp i Färssjön! Det går snabbt sa min egna P aka Anders Timell! Gick sådär för min make, slutade med att jag som tydligen är den ende å mest tekniskt lagda personen i familjen fick lösa problemet! Det blev inget kvällsdopp men en glass nere vid vattnet! Å som Hilma mös! Å jag med! Tänk att komma hem å få en massa tid med sin familj efter jobbet! Det är underbart! ❤ Hoppas på en tidig dag idag med! Vi får se! Vore underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0