Som ett brev på posten...

...kom ångesten igår!! Jag ska jobba en vecka nu å sen har jag mina två sista lediga veckor för denna sommar! Hua! Sen börjar lillhöna på dagis å vi flyttar in i huset! Yay! Känns helt overkligt härligt! Men först ska jag ha 30 årsfest i sommarstugan! Åka till Furuvik med familjen å förhoppningsvis bada en massa mer i stugan på stranden! I lördags drog vi tidigt till Leksand sommarland! Jag var helt säker på att termometern i vår bil pajat då den visade 11 grader! Men ikke! Den visade så rätt så! Å som tur var blev det varmare under dagen! Skitmysigt var det! Frös i vattenlandet, Hilma mest! Åkte karuseller eller jag å Hilma gjorde! P vägde för mkt....Hihihi! Sorry darling va bara tvungen! ;) Trötta å Supernöjda drog vi oss hemåt! Hilma sov en microsekund! Å stod för underhållningen heeeeela vägen hem! :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0