Vad har hänt....

Jag försöker att logga in på mobieln för att kunna blogga. Sällan jag bloggar från datorn nu förtiden. Blir svårt att hinna med när man har en dotter hemma som man vill ge tid och kärlek. Har försökt i flera dagar och jag får bara felmeddelande. Ngn mer som stött på det? Galet irriterade.
 
Så ni förstår, jag har inte glömt er. Hoppas att det löser sig snarast...
 
Vi har det kanonmysigt!
Igår invigde vi Hilmas strand på riktigt i stugan. Brassestol å en massa spadar och hinkar i sanden. Vilken lycka. Vi njuter, Livskvalité på hög nivå. Verkligen älskar sol, bad och sommar.
 
Idag har vi åkt runt och kört spontanbesök. Mer sånt för usch så mysigt det är. Hilma somnade i bilen hem helt slut. Gohjärtat vårat! ♥
 
Imorgon vet vi inte vad som händer. Vi tar dagen lite som den kommer...helt underbart!
 
Måndag ska vi träffa banken....vi har nämligen hittat ett hus...yay!
Håll tummar och tår för att det blir vårat!!
 
Puss på er å hoppas solen skiner på er. Den lyser lite med sin frånvaro här....å ser ut som att den ska göra det resten av veckan med. Är det inte typiskt....när man har sermester å allt.
 
 
Tänk...förra sommaren var hos såhär liten...galet va tiden går fort...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0