En hjärncell

I måndags hade jag fullt sjå att göra mig iordning på morgonen med en dotter hängandes kring benen samtidigt som hon drog i toapappersrullen, desto mer papper det kommer desto roligare är det! För mamma å pappa med som hela tiden får rulla ihop rullen igen! Hon tycker även om att fälla upp toalocket å plaska med händerna i toalettvattnet, Lovely! Som tur är har vi alltid hunnit spola när detta hänt! Ja nu vet jag hur ni tänker...men ta ut henne därifrån! De gör vi också de flesta ggr men när man har knappt om tid är trött å en aaaningens stressad försöker man att mjäka lite för att hålla en god stämning! Är bättre att ta fighten såhär i efterhand! :)
Aja nog om det, åter till vad som egentligen hände! Ja tar bilen till stationen och hoppar på tåget! Precis när jag sätter mig å tåget börjar rulla inser jag.....ja har glömt min plånbok! Hur lyckas man? Inga pengar, inget kort...har fyra lösa kr, en matlåda å en frukostmacka! Hej härliga underbara Måndag!

Min dag räddades av två underbara konduktörer (kvinnor, hur skriver man då?) konduktörskor?!...
Å familjen Ringshamre som lånade ut lite moneysar! Tack för räddningen! Det här gör jag nog aldrig om eller va tror ni?! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0