Migreeen

Heter det så? Migrän på engelska?!....

Jag hade världens värsta inatt i alla fall! Fyfan! Har aldrig varit så dålig! Kunde knappt titta, höra vad P sa å inte ens röra mig! Imorse när jag vaknade va ja helt mör i kroppen å huvet känns tungt å nacken är alldeles stel! Hujedamig vilken natt!!

Haft en otroligt skön helg med min familj! Vi har myst å myst! Hilma hade sleepover hos mormor å morfar i lördags! Å ja å P hade myskväll hemma! Med massa snacks å film! Lovely!
Vi blev uppe läääänge då vi började kika på gamla videoklipp av Hilma när hon var bara nån dag gammal till nu! Hua va fort man glömmer! Trodde aldrig jag skulle göra det! Lillfian så liten hon va! ❤ Sen började vi kolla på bröllopet med å jag grina och skratta om vartannat! Vilken underbar dag vi hade!

Nedräkning på jobbet nu! På torsdag går jag på semester! Underbart härligt ska det bli! På måndag drar vi till Sthlm å hänger några dagar! Vi får låna bror och Bellas lägenhet i kransen! Mysigt värre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0