Kyligt...

Sitter just nu på tågstationen! Dags att för sista dagen denna vecka på jobbet!
Imorgon ska jag mysa med min lilla tjej, hela dagen! Ska bli helt underbart! Längtar! ❤

Vi funderar på att dra upp till Vemdalen i helgen! Men som det ser ut nu så kommer vi ev inte iväg! Snöstorm påväg in! Yes! Vart tog våren vägen? Ja som tyckte att vi var på så god väg!! Ajja! Hoppas på solsken å klarblå himmel, Vemdalen är då paradiset!

Igår när jag kom hem hade min make dukat upp mys i bestående av kvällsfika å lite godis! Han är för go! Gäller att ta vara på varandra! Jätteviktigt! Dock är jag nog världens sämsta kvällsmänniska nu när jag kliver upp 04.55! Så jag kastade in handduken kl 21.30!

Ha en härlig dag!
Nu ska jag slumra in på tåget lite! :)

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0