Last day...

Sista dagen på veckan på jobbet! Känns skönt! Imorgon får jag mysa med min familj! ❤ Underbart! Veckorna bara susar iväg!

Hilma har varit vaken alla dagar jag åkt hemifrån den här veckan! Att få pussa på henne å se henne vinka å kika efter mig är helt underbar! Fast tung! Men det är såhär det kommer vara nu! Å jag trivs jättebra på jobbet så det gör det hela mkt lättare! Den som har liiiite svårare för dessa tidiga mornar är P! Hihi han är helt slut! Att va pappaledig är inte lätt ;) ❤

Va ut igår på lunchen å köpte en jättefräsig klänning till Hilma! Vi ska till fotografen imorgon! Spännande! Hon kommer vara sååå söt!

Idag är det kundmöte på agendan!

Nu ska jag slumra lite innan jag är framme i S-svall!

Ha en härlig dag därute! :)

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0