Pendling..

Sitter just nu på tåget från Sundsvall å hem å det är försenat! Har glömt hur det känns! Var ett bra tag sen jag pendlade, då senast pendlade jag till Sthlm från Gävle å det var riktigt drygt! Men jag höll ut i mer än ett år innan jag bosatte mig därnere! Men känslan när tåget var försenat är densamma! Fyfan, va less man blir! Å speciellt nu när jag har en familj därhemma som väntar på en! Å en 11 månaders dotter som går å lägger sig kl 19. :( Det här är baksidan med att jobba i en annan stad!

Jag trivs sjukt bra på jobbet! Mitt Team är ett riktig roligt gäng så det känns grymt!
Var längesen jag garvade så mkt som jag gjort idag! Det är riktigt sköna tjejer på det där stället! Tacka vet ja Norrlandsbrudar, vi har humor vi å framförallt är vi inte rädda för att bjuda på oss själva! :)

Kylan har slagit till igen nu å premiären med converse å vårjacka blev kort! Hoppas att det vänder för shit va Jäsigt det var med 10 grader å sol! Gillas skarpt!

Ha en mysig kväll!

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0