Succé

Första dagen på jobbet var riktigt rolig! Hann dock inte sätta mig in i arbetsuppgifterna till 100% då det var mest info om S&P som vi gick igenom!
En mkt givande å intressant dag å jag tycker att det ska bli riktigt roligt att få åka dit på måndag igen! :)

Gick över förväntan att pendla med så det känns kanon!

Var så mysigt att få komma hem å se lillskruttans glada ansikte när de mötte mig på stationen! Underbart! Kommer sakna ihjäl mig efter denna lilla skrutt! Men som tur är får jag sova med henne VARJE natt! Lycka!

Igår gjorde P mysmiddag! Mamma å pappa kom över å käkade å myste med oss! P är underbar! Han fixar å donar! Jag är bortskämd!

Ja känner mig hängig igen å va inte på topp igår! Hoppas inte att förkylningen håller på att ta om! Vill va pigg nu!

Plusgrader, strålande sol å takdropp är vad som bjuds i Söderhamn idag! Underbart! Vi ska ut på promenad efter lunch! Solglajjer å vårjacka på! Underbart!

Ha en härlig lördag!

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0