Zzzzzz....

Att vara småbarnsförälder är helt underbart! Jag njuter varje sekund! Hilma sover grymt nu på nätterna! Separations ångest tiden verkar vara förbi! Å va härligt tänker ni, då måste du få känna dig riktigt utvilad när du vaknar! Ni kunde inte ha mer fel fina ni! Jag har en make som håller på att snarkar järnet! Yes! Känns som att taket ska lyfta å jag måste sparka på honom för att han ska vakna vilket resulterar i en ömmande tå!

Kom hem från jobbet en kväll å då fick jag se en Näsklämma som P stolt visade upp! Den skulle minsann ta bort snarkningarna! But NO! Den här näsklämman dövar ljudet lite men tar inte bort det irriterande snarkandet! Den får dock P att se ut som en tjur Som är redo att möta matadoren på arenan! Viket gör att det pirrar till i mig lite extra när jag tittar på han och näskreationen! NOT!

Tur att den går att ta bort när det ska mysas! :)

Puss på er!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0