Sthlm

Det blir Sthlm i helgen! Vi har bestämt oss! Mitt ständigt dåliga samvete att jag är ifrån Hilma så mkt på veckorna å nu även på helgen hänger sig fast! Men vi måste ta vara på varann jag och P med! Så med sen avresa imorgon å tidig hemresa på söndag stillar jag min ångest lite! Vill ju hinna mysa å ha kvalitets tid med min lilla sessa med! ❤

Vädret ser ut att bli kanon! Hej klänning å shorts! Som jag längtat efter er! :)

Vilket sommarväder vi haft idag! Galet! Så varmt å skönt att jag till o med kunde gå i tisha till stationen efter jobbet! Det var INTE igår! Hej försommar!! :) välkommen!

När jag kom hem idag stod maken vid grillen å dottern sprang å slängde sig i min famn! Lycka! Jag är bortskämd ja! Sen avnjöt vi en grym middag hela familjen! ❤ Lovely!!

Imorgon ska älskade svärfar jordfästas! Usch! Nu blir allting ännu mer verkligt! Skönt att vi har en plats att gå till! Du är saknad Svempa! ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0