Sthlmshelg eller inte....

Blir galen på mig själv! Jag velar å velar! Ena sekunden vill jag åka till Sthlm å mysa å andra sekunden vill jag stanna hemma å bara vara med familjen i stugan! Blir såhär bara för att jag flänger hela veckorna å då tycker jag att det är så otroligt skönt att bara få umgås med min lilla familj å ta det lugnt! Värdesätter helgerna så sjukt mkt nu när jag knappt hinner se dom på vardagarna eftersom jag pendlar!

Stora staden med sol mkt folk å uteserveringar vs Söderhamn sol å sommarstugan med grillning å altanhäng å båttur! Erkänn att det är liiite svårt! Jag och maken får helt enkelt ta ett snack! :)

Angående den lilla hemlisen som jag skrev om i tidigare inlägg att jag har ett pirr i magen å en förväntan! Ja måste hålla er på sträckbänken ett liiitet tag till! Men ja kan lova er att jag inte är gravid! Ni är några som trott det! :)) Lovar att återkomma när jag kan i ämnet! Hoppas på så fort som möjligt! Älskar cliffhangers!! Hehehehehe!!

Nu är jag snart hemma! Lovely! Dags att pussa på mina ❤!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0