På't igen bah!

Som ni kanske märkt tog jag en paus från bloggandet! Livet innehöll för mkt pendlade å sena kvällar som resulterade i att jag var så otroligt trött när jag kom hem! Ville ge all min energi till familjen när jag kom hem!

Men efter att ha sagt upp mig i Sundsvall å fått jobb här hemma så känner jag att jag saknar bloggandet! Så nu kör vi igen!

Det Har hänt mkt sen sist! Vi har flyttat in i huset vårt som vi renoverat å fixat! Trivs kanon! Älskart! Bilder kommer! :)

Hilma ska även bli storasyster i juni! 16 juni är det beräknat! Å som vi längtar! :) Hilma kommer bli världens bästa storasyster!

Vi håller även på att bygga en egen stuga i sommarstugan jag å min bror! Kommer bli kanon!

Så här är det fullt upp! Som det ska vara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0