Slutkörd

Tredagars kurs i Sthlm tog kol på min kropp! Vette tusan om jag inte tål buffé! Senaste gångerna ja gjort det nu har det slutat med att jag fått bosätta mig på toaletten! Å samma sak hände nu med! Suck!!

Har fått varit hemma å kurera mig idag! Tur att man har toaletter på övervåning OCH nedervåning! :)

Sitter med min älskade dotter i soffan å har lite fredagsmys! Strax hägrar sängen för sessan å jag är nog inte sen efter! P jobbar kväll :(

Imorgon hoppas vi på en frisk mage å sol! Då ska jag pallra mig ut!!

Nu är det inte långt kvar till 16 juni! Det planeras å donas för fullt inför att den nya familjemedlemmen ska anlända!! Sortering av kläder! Framplockning av spjälsäng babysängkläder m.m! Längtar!!

Härlig fredagskväll på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0